School gaat super en de cijfers die ik tot nu toe terug heb zijn super. (7.5 en hoger)
Maar........
Er is 1 docente die me vreselijk op mijn zenuwen werkt, heb ik zelden of nooit met iemand, maar zij lijkt alle knopjes bij mij in te drukken die er zijn.
Ze geeft stigmatiserend les (Russen die je niet kent, geef je gewoon geen hand!!

Chinezen praten niet over hun problemen en zijn daardoor zielig

![person [wacko]](./images/smilies/wacko.gif)
(terwijl dit feiten zijn die uit onderzoek naar voren zijn gekomen.
Maar als ik de bronnen na de beoordeling toestuur krijg ik geen antwoord, maar wel een chagrijnige blik in de klas

Ze snapt de materie, naar mijn gevoel en die van een andere HB klasgenoot, absoluut niet.
Inmiddels erger ik mij dermate aan deze docente dat ik me niet alleen in haar les mezelf opfok, maar dit ben ik in de lessen erna ook nog niet kwijt..
Wat enorm ten koste van alle andere lessen erna gaat.
("Geen idee wat de invloed van het IQ op de werking van de linker en rechter hersenhelft zijn eigenlijk...... "

En dan ben je afgestudeerd psycholoog!!!!
![banging [banghead]](./images/smilies/banghead.gif)
Op zich zijn haar lessen niet verplicht, maar zal ik de toets wel zo moeten maken zoals mevrouw de materie snapt. (meerkeuze, 2 studiepunten)
Ga ik deze materie aan de hand van de boeken en haar proeftentamens mezelf eigen maken zonder ergernis of ga ik proberen hierboven te staan en hoe??
Want zelfs nu ik dit schrijf, fok ik mezelf op over haar domme uitspraken......

Wat is wijsheid, want spijbelen hoort niet, maar volwassen afwegingen zijn er ook??