Afgelopen jaar heb ik een enkele keer het HB-forum bezocht en nu heb ik besloten een account aan te maken. En daar hoort een korte introductie bij

Mijn naam is Coco en ben 32 jaar oud, woonachtig in het midden van het land. Vorig jaar - tijdens een angstperiode, gevolgd door een zware depressie - benoemde m'n psycholoog het vermoeden van hoogbegaafdheid bij me. Het duurde even voordat ik überhaupt overwoog om dit als optie te zien, want ik zie mezelf niet als uitzonderlijk intelligent. Na veel erover gelezen te hebben, herken ik wel een en ander, maar de twijfel blijft bestaan.. En natuurlijk de twijfel over wel/niet willen laten testen op hoogbegaafdheid. Vooralsnog heb ik dit niet laten testen.
Tijdens mijn leven ben ik met enige regelmaat ‘uitgevallen’. Niet kunnen functioneren op school of werk vanwege overprikkeling, wat zich vaak uit in angstklachten. Altijd wel weer de draad opgepakt, maar vorig jaar werd ik mij sterk bewust van dit patroon van periodes niet kunnen functioneren; ik snapte maar niet waardoor dit kwam en werd er somber van. Ik heb me altijd 'anders' gevoeld, gedurende mijn hele schooltijd, studietijd, bij bijbaantjes/werk en zelfs binnen de familie. Ondertussen weer werkzaam en tevreden, inclusief meer zelfkennis..
Mijn interesses zijn dieren (heb drie katten

Ik kijk er naar uit om jullie op de forum te spreken / mee te lezen!
Groetjes