Truus schreef: ↑vr 01 nov 2024, 12:54
@pascal, vervelend dat thuis zitten. Maar wel een leuk idee en doel.
Hopelijk lukt het. Dan alvast veel plezier.
Ja, het was gelukt. Ik had een mail terug gekregen dat ik aan de receptie kon betalen.
De mailwisseling was overigens apart; ik had in de eerste mail de datums doorgegeven dat ik wilde overnachten,
en daarbij gezet dat ik de eerste avond in het restaurant wil eten.
Ik kreeg een concept rekening ( die ik getekend terug moest sturen ) voor een privé kamer,
terwijl ik nergens had aangegeven welke kamer ik wilde. Erover nagedacht, maar voor de eerste keer jeugdherberg was dat inderdaad
wellicht een betere optie.
Maar het avondeten stond er niet op. Ik dacht dat ze dat waarschijnlijk over het hoofd hadden gezien
( Dat overkomt mij vaker. ( Te ) veel informatie in één mail? ).
Getekend en teruggestuurd.
Een dag later kreeg ik er een mail achteraan dat avondeten voor de eerste was geboekt.
Ah, de mail zeker nog eens nagelezen?
Ik heb in Luxemburg een mooie route gelopen van 5 km, en ik had daarvoor ruim de tijd genomen.
Lopen met wandelschoenen aan gaat goed, met gewone schoenen is het nog gevoelig maar hopelijk komt daar snel verandering in.
Wat de creditcard betreft; ik kan die zo ergens bestellen als ik wil, maar het zou nu voor het eerst in tien jaar zijn dat ik die nodig zou hebben gehad.
Ik laat het voor wat het is, zolang het niet per se noodzakelijk is om er een te hebben.
@Sawi; welcome back.

Wij kennen elkaar volgens mij nog niet, ik heb het hb zijn twee jaar geleden pas ontdekt,
of ben je vorig jaar wellicht naar een bijeenkomst in Nijmegen geweest?