Ik heb bv een levensgrote afkeer van wiskunde, bij ontbinden in priemgetallen ben ik afgehaakt

Ik heb basisschool en 2 jaar LHNO gehad (mocht niet hoger, was onzin). Op mijn 15e ben ik uit huis gegaan (incest) en rolde van het een in het andere behalve school, dat kun je nauwelijks inpassen als je aan het survivalen bent. Ik heb altijd met hart en ziel verloskundige willen worden maar het lot besliste wsl anders. Anyhow, ik kan dus niet terug kijken op een studietijd en daaraan meten of ik HB ben. Wel heb ik een soort aangeboren (?) intelligentie die ik "mis" bij veel anderen om me heen.
Op een of andere manier begrijp ik dingen zonder dat het me uitgelegd hoeft te worden, wiskunde even buiten beschouwing gelaten

Als ik iemand uit moest leggen hoe mijn gevoel/gedachten wereld is omschreef ik het als volgt; het is net of ik een extra dimensie in mijn voelen en denken heb die ik bij anderen niet herken. Als iemand bv wilt weten wat er achter iets zit dan wil ik weten wat daar weer achter zit en wat daar weer achter zit, analyseren tot de kern. Nu ik me erin ben gaan verdiepen weet ik 100% zeker dus dat ik HG ben maar twijfel aan HB. Lekker omslachtig en vaag allemaal weer he?

Maar ik doe het niet, moet toch ergens beginnen in mijn zoektocht naar mijn ware zelf...en nu maar met angst en beven de reactie's afwachten...brrr