Gudyifu
Maagdelijk Gebruiker
Maagdelijk Gebruiker

Hello ..

.. everybody :)

Ik ben Gudyifu, een 35+ docente Engels uit Bilthoven.

Ik weet sinds een maand of 4 dat ik HB'r ben en heb inmiddels een paar keer de HBijeenkomst bijgewoond. Wat een heerlijk 'thuiskomen' is dat! Überhaupt dat het kwartje is gevallen trouwens, en al die herkenning tijdens het lezen van boeken en andere bronnen over dit onderwerp .. heel fijn :inlove:

Ik lees ook al even mee op het forum, maar wil nu eigenlijk een oproep doen (als dat gelijk hier mag ... )
Ik ben christen en zou heel graag in contact komen met andere hoogbegaafde/hoogintelligente christenen. Ik vroeg me af of hier op het forum mensen zijn die tegen hetzelfde aanlopen en hier wat aan zouden willen doen.
Ik hoor het heel erg graag!

Thanks!
Calvin: People think it must be fun to be a genius, but they don't realise how hard it is to put up with all the idiots in the world.
Hobbes: Isn't your pants zipper supposed to be in the front?

Rianne
Eigenaar
Eigenaar
Contacteer: Website

Re: Hello ..

Dag Gudyifu! Ken je dan ook Choochem? Dat is een landelijke vereniging ter ondersteuning van hoogbegaafde christenen in kerk, school en samenleving
Zie http://www.choochem.nl

enneh...... welkom ook hier!

grtz Rianne

Evelyn
Beginnende Gebruiker
Beginnende Gebruiker

Welkom thuis Gudyifu in deze wonderlijke wereld met fijne gesprekken.
It's just that missing piece I am still looking for, to make it just perfect

Gudyifu
Maagdelijk Gebruiker
Maagdelijk Gebruiker

Bedankt Rianne en Evelyn, voor jullie welkom.

Ik weet inderdaad van choochem, maar dat is (voor zover ik kan zien) vooral op kinderen en ouders gericht. Er zijn weinig activiteiten voor volwassen HB'rs (afgezien van de workshops).
't Is überhaupt een beetje zoeken naar een speld in een hooiberg, maar christelijke HB'rs vinden is momenteel zoeken naar een specifiek stukje hooi in diezelfde hooiberg :biggrin: