Dank je wel voor de link girafje...i.d.d. heel leuk. Ook de permacultuur vind ik heel boeiend en zou er nog wel veel meel over willen weten....Ik heb wel eens een filmpje zitten bekijken van River Cottage (ook zo leuk wat zij allemaal doen) en dat ging erover hoe een aantal mensen die in de stad woonden op een braakliggend stuk grond van de gemeente een permacultuur tuin gingen aanleggen. Als je dat allemaal ziet, dan zou je zo willen beginnen met iets vergelijkbaars.Girafje schreef:Dan zul je dit vast ook interessant vinden! Tis nog lang geen earthshipwijk, maar wel al beduidend meer Aardegericht waar veel 'samen' is zonder gezweef. En de stadsboerderij dichtbij met een deel permacultuur aldaar.moemie schreef:Dank je wel girafje!! En i.d.d. zo ziet ook mijn droom er wel een beetje uit....een soort earthship dorp of wijk en dan ook meteen gericht op een efficiënte wijze van gezamenlijk dingen doen......Geen zweverig gedoe (zoals bijv. in Findhorn) want daar krijg ik nogal de kriebels van...maar vooral heel praktisch en 'down to earth'.
Wat zijn er toch nog een hoop leuke dingen om te doen en ontdekken.