Nu val ik in de soft afdeling

Hmmm... *kijkt omlaag*... nope, gelukkig nietopaspop schreef:Metal: lang haar, bierbuikje,boos zonder reden, stoer zonder reden, bier, zombies, vrouwen, motoren, vlammen, ongegrond geweld, elkaar slaan, gevulde bierblikjes naar elkaar gooien. SLAYER!!!! roepen. Metallica ( mepoepica,volgens mijn broertje) luisteren. je hooft heen en weer doen wanneer een band speelt, van je handen een duiveltje maken, en boos kijken.
Nog nooit van gehoord. Ik vind het echter wel een originele combinatie. Hoe kom je erop?Korrel schreef:Zelf ben ik een ouwe rocker....
Maar hebben jullie wel eens van FLAMETAL gehoord ?
Dat is flamengo met een heerlijke metalsuas erover ,of andersom.
Hier een voorbeeld.
http://www.youtube.com/watch?v=LEHky_G8lcs
Dat is ook zo mooi eraan als openstaat voor nieuwe invalshoeken en er actief op zoek naar gaat. Je komt daardoor zaken tegen die je anders niet zou weten. Misschien je zelf ook nog wel een nieuwe genre bedenken.Korrel schreef:Ja....hoe kom ik erop Kas.
Met muziek bezig zijn en veel luisteren en zoeken. Zelf heb ik het gevoel dat er meer aan muziek is wat ik niet weet als wel.
hoezo zal de leeftijd wel zijn... moet ik me nu ook oud voelen met mn bijna 37 lentes?Feanturluin schreef:
En ik? Met Nightwish, Epica, Within Temptation, Deep Purple, Pink Floyd, Blackmore's Night en Omnia .... nee, wel rock en de bron van metal, maar niet meer van deze tijd ... zal de leeftijd wel zijn
yvon schreef:Mee eens dat metal-liefhebbers vaak geen vlieg kwaad doen. Metal festivals zijn vooral erg gezellig, soms zelfs tegen kneuterig aan. Daar kunnen die pillenslikkende en snuivende dance liefhebbers een voorbeeld aan nemen..
En wat heeft muzieksmaak nou met leeftijd te maken? Ik ben 43, betekent dat dat ik dan niet meer van metal mag houden?